Har Fjordkraft mobil e SIM?

Når du bestiller eSIM fra Fjordkraft blir det levert digitalt, og ingenting må tas ut av, eller settes inn i, mobiltelefonen din. eSIM fungerer akkurat som de fysiske SIM-kortene med ett unntak: eSIM har ikke Bank-ID. Du kan fortsatt bruke den fysiske BankID-brikken din, eller se om banken din støtter BankID-appen.

Har Fjordkraft mobil 5G?

Alle som er kunde hos Fjordkraft Mobil har full Telenor-dekning. Det betyr at du har full dekning og maks hastighet i Telenor-nettet – også på 5G.

Hvordan kontakte Fjordkraft?

Ring oss gjerne på 230 06100, chat med oss eller send en e-post. Vi er her for deg alle hverdager fra 8 til 20.

Har Fjordkraft mobil e SIM? – Related Questions

Når på døgnet er det billigst å bruke strøm?

Med dagens strømpriser er det tider på døgnet som er billigere enn andre, men når er strømmen billigst? I tidsrommet fra kl. 22-07 er det normalt med lavt forbruk og lavere strømpris, men også i tidsrommet kl. 12-15 er det lavere forbruk som gir lavere strømpris.

Er Fjordkraft privat?

Vi er hele Norges strømleverandør

Hos oss er det ingen forskuddsbetaling, og enten du bestiller som privat– eller bedriftskunde får du en god strømavtale med fornøydgaranti. For oss er det viktig at våre kunder får mer for pengene. Derfor tilbyr vi også billige og gode mobilabonnement.

Kommer ikke inn på min side Fjordkraft?

Du kan skrive inn telefonnummer og fødselsdato, så sender vi deg en kode på SMS. Om du har problemer med å logge deg inn kan du kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg.

Har ikke fått faktura fra Fjordkraft?

Walley sender ut faktura via e-post. Om du ikke finner fakturaen i din innboks så anbefaler vi at du sjekker i spam/ søppelpost mappen din. Du kan også kontakte Walley på telefon: 22 41 14 55, eller e-post: [email protected], og forhøre deg med de direkte.

Hva koster det å ringe Fjordkraft?

Mobilpriser
Mobilabonnement Fordelspris (strømkunde) Standardpris (ikke strømkunde)
Fjordkraft Mobil 1GB 119 kr 119 kr
Fjordkraft Mobil 5GB 199 kr 249 kr
Fjordkraft Mobil 10GB 249 kr 299 kr
Fjordkraft Mobil 15GB 299 kr 349 kr

Hvordan si opp strømavtale hos Fjordkraft?

Må jeg si opp strøm ved flytting? Ja, om du har en strømavtale hos oss i dag og skal flytte til en ny bolig må du både si opp strømavtalen på adressen du flytter fra, og registrere den nye adressen du flytter til. Begge deler kan du enkelt gjøre ved å fylle ut vårt flytteskjema.

Er det bindingstid på Fjordkraft?

Avtalen har 6 måneders bindingstid. Kunden må betale et bruddgebyr på inntil verdien av gitt gavekort dersom strømleveranse fra Fjordkraft i en periode på seks måneder fra leveransens oppstart ikke gjennomføres.

Når får man regning fra Fjordkraft?

Du får den første strømregningen fra oss i midten av måneden etter at du ble strømkunde hos oss. Da blir du fakturert for strømmen fra du ble kunde hos oss og ut den første måneden. I de fleste tilfeller vil du også få nettleien fra din netteier med på strømregningen.

Hva skjer hvis jeg ikke betaler strøm?

Hvis du ikke har en avtale med en strømleverandør og ikke betaler strømregningen din over tid, kan du fra 1. mars 2022 risikere at strømmen til boligen din stenges. Du vil imidlertid få et varsel om stenging av strøm minimum fire uker før strømmen stenges, slik at du har tid til å finne en løsning.

Hvem får ikke strømstøtte?

Beregningen gjøres på bakgrunn av gjennomsnittlig spotpris i ditt prisområde den aktuelle måneden. Dersom snittprisen ikke er over 70 øre, utløses ikke strømstøtteordningen. Strømstøtten gjelder for forbruk opp til 5.000 kWh per måned. Det er svært få som bruker mer strøm enn dette.

Kan jeg få strømstøtte?

Alle privatkunder får støtte for strømmen de bruker der de bor. Ordningen gjelder også for boligselskap (borettslag, boligsameier, boligaksjeselskap mm.). Hvis gjennomsnittlig spotpris i ditt område er mer enn 70 øre (ekskl. mva.)

Er det lov å skru av strømmen?

Norske nettselskaper har rett til å stenge strømmen til privatpersoner hvis de ikke har betalt regningene sine. Hvor mange regninger man må la være å betale før strømmen stenges, er det ingen offisiell norm for. Strømmen kan ikke stenges hvis mangel på strøm utgjør en trussel mot liv og helse.

Er det farlig å slå av hovedsikring?

Dersom du skrur ut hovedsikringen, blir måleren strømløs og kommunikasjonen med måleren vil opphøre. Dermed vet ikke ditt nettselskap årsaken til at anlegget et strømløst, og hvorfor de mister kommunikasjonen med måleren. Da må det undersøkes, og det tar tid og ressurser.

Kan man skru av strømmen på hytta?

Hvis hytta di ikke har innlagt vann, kan du skru av strømmen. Bare husk å ha frostvæske i eventuelle sluk og vannlåser (avløp). – Eldre hytter uten strøm og innlagt vann er bygget for å håndtere kulde og temperatursvingninger.

Kan man skru av hovedsikring?

Ulempen ved å ta hovedsikringen

Det som skjer når du skrur av hovedsikringen på hytta er at nettselskapet får beskjed om at anlegget ditt er uten spenning. Og når de ikke vet at det er du som er årsaken bak strømbruddet, vil selskapet sette i gang med å finne årsaken – noe som kan føre til unødvendige ekstrakostnader.

Kan strømmåler vise feil?

Alle nye strømmålere er underlagt Justervesenets regelverk. Justervesenet har flere tips til hva du bør sjekke hvis du mener strømmåleren viser feil. Dersom du ikke stoler på måleren din, kan du be nettselskapet ditt om en kontroll. Viser den feil, skal selskapet bytte måleren for deg uten kostnader.

Leave a Comment