Hvordan legge inn hyperlink?

Hvordan legge til andre i Teams?

Slik legger du til en gjest til teamet ditt i Teams:
  1. Velg Teams. og gå til teamet i teamlisten.
  2. Velg Flere alternativer. > Legge til medlem.
  3. Skriv inn gjestens e-postadresse.
  4. Legg til gjestens navn.
  5. Velg Legg til.

Hvordan linke til et dokument i Teams?

Del til en kanal

Velg filen, og velg deretter del en kobling. Obs!: Teams legger inn koblingen til kanalen, inkludert navnet på teamet og kanalen der filen er lagret.

Hvordan komme inn i et Teams møte?

Bli med i et møte uten en Teams-konto
  1. Gå til møteinvitasjonen, og velg Bli med i Microsoft Teamsmøte.
  2. Dette åpner en nettside der du kan se to valg: Last ned Windows-appen og Bli med på nettet i stedet.
  3. Skriv inn navnet ditt, og velg innstillingene for lyd og video.
  4. Når du er klar, velger du Bli med nå.

Hvordan legge inn hyperlink? – Related Questions

Hvordan få tilgang til Teams?

Slik får du en grunnleggende gratisversjon av Microsoft Teams: Kontroller at du har en Microsoft-konto. Hvis du bruker Skype, OneDrive, Outlook.com eller Xbox Live, har du allerede en konto, men hvis du ikke har en, er det gratis å opprette en ny Microsoft-konto. Registrer deg gratis for å Microsoft Teams.

Hvordan invitere til Teams møte via email?

Planlegge et Teams møte
  1. Åpne Outlook, og bytt til kalendervisningen.
  2. Velg Nytt Teams møte øverst i visningen.
  3. Legg til de inviterte i obligatoriske eller valgfrie felt – du kan til og med invitere hele kontaktgrupper (tidligere kjent som distribusjonslister).

Hvordan få Teams på mobilen?

Hvis du vil laste ned Teams-mobilappen, går du til mobilenheten og følger koblingen på nedlastingssiden vår. Eller last den ned fra iOS App Store eller Google Play Store.

Kan man ha Teams som privatperson?

Teams kan ha standard, private eller delte kanaler.

Hvordan virker team?

Teams – Opprett et team og kanaler for å samle folk sammen og arbeide i fokuserte områder med samtaler og filer. Kalender – Koble til med personer før, under og etter et møte, slik at det er enkelt å finne forhånds- og oppfølgingsmøter. Denne Teams synkroniseres med Outlook.

Hvordan invitere inn i Teams?

Invitere via din Microsoft-konto
  1. Velg Chat eller Teams.
  2. Velg Inviter dine kontakterfor å velge fra listen over e-postkontakter, eller velg Inviter via e-post for å angi manuelt de du ønsker at skal få en invitasjon.
  3. Velg Send invitasjoner for å sende hver person en e-postinvitasjon til å bli med i organisasjonen.

Hvordan invitere til Teams møte i app?

Det finnes flere måter å planlegge et møte på i Teams:
  1. Velg Planlegge et møte. i en chat (under boksen der du skriver en ny melding), for å sette opp et møte med personer i chatten.
  2. Gå til Kalender. på venstre side av-appen, og velg Nytt møte i øvre høyre hjørne.
  3. Velg en tidsperiode i kalenderen.

Hvordan kalle inn eksterne i Teams møte?

Hvordan legge til en gjest i et team

Gå til teamet du vil legge til gjesten i. Høyreklikk på de tre prikkene og velg “Legg til medlem”. Skriv inn e-postadressen til den eksterne personen. Personen vil få gjest i parentes for å synliggjøre at dette er en gjest i teamet.

Hvordan legge til Teams i Outlook?

Planlegge et nettmøte ved hjelp av Outlook
  1. Åpne Outlook, og gå til kalenderen.
  2. Velg Nytt møte på Hjem-fanen.
  3. Legg til informasjon om nettmøtet ved å velge Teams-møte eller Skype-møte.
  4. Fyll ut møteinformasjonen etter behov, inkludert møtedeltakere.

Hvordan kalle inn til møte i Outlook?

Inviter til et møte
  1. Nederst til venstre i Outlook finner du navigeringen.
  2. Klikk på New Meeting i verktøylinjen for å opprette et nytt møte og sende invitasjoner.
  3. Klikk på To for å legge inn møtedeltakere.
  4. Angi tidspunkt for møtet i feltene for Start time og End time.
  5. Velg rom til å ha møtet i.

Hvordan få tilbake Teams i Outlook?

Du finner tilleggsprogrammet for Teams-møte ved å åpne Outlook, bytte til Kalendervisning og deretter velge Nytt Teams-møte.

Hvor lagres opptak i Teams?

Opptak av Teams-møter lagres som OneDrive-filer. Hvis møtet ble holdt i en bestemt kanal i et team, vil opptaket bli behandlet og lagret i kanalens SharePoint filer.

Hvordan ta skjermopptak på Teams?

Slik gjør du det
  1. Klikk først på de <tre prikkene> som du finner på Teams menyen under flere handlinger.
  2. Velg deretter <Start innspilling>.
  3. Microsoft Teams starter opptaket.

Hvordan få opp kalender i Teams?

Legge til en delt kalender i en kanal
  1. Velg Legg til øverst i kanalen.
  2. Velg kanalkalender fra listen over tilgjengelige apper, eller søk etter den fra søkefeltet øverst til høyre.
  3. Gi kalenderen et navn, og velg Legg til.

Hvordan se alle deltakerne på Teams?

Velg Vis deltakere

i møtekontrollene. Du ser en liste over alle i møtet. for å gå til Møtealternativer. En annen måte å komme dit på under møtet, er å velge Flere handlinger øverst i møtevinduet og deretter møtealternativer.

Hvordan gjøre noen til presentatør i Teams?

Høyreklikk én eller flere deltakere i deltakerlisten, og klikk deretter Gjør til presentatør eller Gjør til deltaker, etter behov.

Leave a Comment