Hvor kan man fikse telefon?

Det beste er å ha en forsikring hos Elkjøp, Dekker fall og andre uhell uansett hvor du befinner deg i verden. Hvis telefonen ikke kan repareres, får du et nytt produkt som er teknisk likeverdig. Du kan melde fra om skade via nettstedet trygghetsavtale.com, hos nærmeste Elkjøp-butikk eller på telefon 23 29 84 10.

Hva er Plussforsikring Telia?

Plussforsikring fra 79,- i måneden

Med Plussforsikring får du ikke bare dekket skader på skjermen. Du får også dekket andre skader mobilen din kan bli utsatt for, for eksempel skader på baksiden eller rammen, fuktskade og tyveri. I tillegg dekkes misbruk på abonnementet opptil 2 000,-.

Hvilken forsikring dekker ødelagt mobil?

Ja, standard innboforsikring dekker både tyveri og skader på mobil, pc og nettbrett. For å også være sikret mot uhellsskader i og utenfor boligen din, må du velge topp innboforsikring. dekker som hovedregel tingene dine ved brann, tyveri og vannskade.

Hvor kan man fikse telefon? – Related Questions

Hva dekker forsikring på telefon?

Skade og tap av mobil kan være dekket av både reise- og innboforsikring. Reiseforsikringen er best å benytte ved tyveri. Ved knust skjerm eller annen skade på mobilen bør du melde skaden på innboforsikringen, da denne dekker flere typer skader.

Hvordan avslutte Plussforsikring?

Plussforsikring inkludert i 2 måneder

Hvis du ønsker å beholde forsikringen trenger du ikke gjøre noe. Vil du si den opp, kan du kontakte oss på kundeservice eller chatte med Telmi. Merk! I nettbutikken ligger forsikringen med som forhåndsvalgt.

Hvordan si opp Plussforsikring Telia?

Oppsigelse av abonnement kan gjøres ved å: Kontakte kundesenteret på chat eller 924 05 050. Besøke en av våre butikker (legitimasjon påkreves)

Hva dekker SWAP Plussforsikring?

SWAP Plussforsikring dekker skade, tyveri og tapt mobil. Er uhellet ute erstatter vi din mobil med en tilsvarende mobil neste virkedag.

Hva er svitsj Plussforsikring?

Med SVITSJ er skjermforsikring alltid inkludert. Vil du forsikre mer enn bare skjermen, har vi i tillegg Plussforsikring til 99,- i måneden. Plussforsikring dekker også andre skader, samt tap og tyveri. Forsikringen gjelder i 24 måneder, eller frem til du kjøper mobil med SVITSJ igjen.

Er det lurt å ha SWAP?

Når du kjøper mobil med SWAP, betaler du ingenting i kassen. I stedet fordeles kjøpesummen over to år – slik at du betaler et fast, lavt beløp hver måned. Dette kommer kanskje godt med i en tid der stadig høyere regninger og utgifter gjør sitt innhogg i privatøkonomien til mange.

Kan man svitsje med knust skjerm?

Skjermforsikring er inkludert i SVITSJ. Ønsker du en forsikring som i tillegg til knust skjerm dekker skade, fuktighet og tyveri kan du oppgradere til SVITSJ Plussforsikring for kr 79 per måned. Les forsikringsvilkår.

Kan du swappe med knust skjerm?

Med SWAP har du alltid skjermforsikring inkludert, og kan swappe en mobil med knust skjerm. Har du Plussforsikring kan du også swappe mobilen om den har andre skader. Begge forsikringene har en egenandel.

Hvor ofte bør man bytte telefon?

Idag tar man gjerne utgangspunkt i en Høyesterettsdom fra 2007. Denne slår fast at levetiden på en mobiltelefon er på 3-4 år. – I denne dommen slår også Høyesterett fast at 3-4 år er «vesentlig lengre enn to år» og at reklamsjonstiden på en mobiltelefon derfor er 5 år, og ikke 2 år.

Hvor lenge har jeg hatt min telefon?

Åpne Innstillinger-appen på telefonen. Trykk på Digital balanse og foreldrekontroll. Diagrammet viser dagens telefonbruk. Trykk på diagrammet for å få mer informasjon.

Når kan jeg bytte telefon med SWAP?

Når kan jeg swappe? 12 måneder etter at du har inngått en SWAP-avtale kan du bytte inn mobilen med en ny uten å betale noe mer på den gamle mobilen. Bytter du inn mobilen før 12 måneder har gått, du betale de gjenstående månedsprisene opptil 12 måneder.

Er SWAP telefoner låst?

Kjøper du telefonen med SWAP så er den ikke låst til oss så du kan bruke telefonen med andre operatører. Selve avtalen må bestilles sammen med et Telenor abonnement. Så fort du har mottatt telefonen kan du derimot bytte abonnement og leverandør slik du måtte ønske.

Hva er en SWAP telefon?

Med SWAP betaler du ned mobilen, med en fast, forutsigbar månedspris, over 24 måneder. Det betyr at du ikke betaler noe for mobilen den dagen du kjøper den, men inngår en avtale om å nedbetale mobilen med en fast pris over 24 måneder. I denne prisen er både skjermforsikring og rett til å bytte mobil årlig inkludert.

Hvordan switche mobil?

SVITSJ i appen
  1. Gå inn på din SVITSJ-avtale og klikk “SVITSJ nå”
  2. Oppgi tilstanden på den telefonen du leverer tilbake.
  3. Velg den telefonen du vil bytte til.
  4. Vent på ny telefon i posten.

Hvordan overføre fra gammel til ny telefon?

  1. Slå på den nye enheten.
  2. Trykk på Start.
  3. Koble til et Wi-Fi-nettverk når du blir bedt om det.
  4. Velg å kopiere apper og data fra den gamle enheten. Anbefalt: Hvis du har en kabel for å koble sammen enhetene, følger du veiledningen på skjermen for å kopiere dataene.
  5. Sjekk tekstmeldingene, bildene og videoene dine.

Hva må man gjøre når man bytter mobil?

Kjør alltid backup på mobilen din. Informasjon som er lagret på SIM-kortet blir ikke med når man bytter mobiloperatør. Derfor er det lurt å overføre informasjon som kontakter, bilder og annen nødvendig data til mobilen eller en skytjeneste før overføringen (også kalt portering) finner sted.

Leave a Comment