Hvilken forsikring dekker tap av mobiltelefon?

Ja, standard innboforsikring dekker både tyveri og skader på mobil, pc og nettbrett. For å også være sikret mot uhellsskader i og utenfor boligen din, må du velge topp innboforsikring. dekker som hovedregel tingene dine ved brann, tyveri og vannskade.

Hva gjør du hvis du mister telefonen din?

Anmeld tyveriet

Dette gjør du ved å møte opp på en politistasjon eller via nett. Politiet kan også få den stjålne mobilen sperret i EIR, et internasjonalt register som sørger for at mobiltelefoner ikke kan brukes eller selges videre.

Hva dekker Telenor Plussforsikring?

Utover knust skjerm, dekker Plussforsikring også alt fra vannskade til stjålet mobil – uansett hvor du er i verden. Når hele 1 av 4 opplever å miste eller skade mobilen sin i løpet av den første tiden sier det seg selv at en forsikring kan være kjekt å ha.

Hvilken forsikring dekker tap av mobiltelefon? – Related Questions

Kan jeg swappe knust mobil?

Er den skadet kan du melde forsikringssak samtidig som du swapper. Med SWAP har du alltid skjermforsikring inkludert, og kan swappe en mobil med knust skjerm. Har du Plussforsikring kan du også swappe mobilen om den har andre skader. Begge forsikringene har en egenandel.

Hva koster mobilforsikring?

Prisen på mobilforsikring ligger som regel et sted mellom 100 og 200 kroner per måned, men prisen er avhengig av flere prisfaktorer og kan variere. Hvis du allerede har innboforsikring, er det gode sjanser for at mobiltelefonen din allerede er dekket av denne.

Hva innebærer Plussforsikring?

Med Plussforsikring får du ikke bare dekket skader på skjermen. Du får også dekket andre skader mobilen din kan bli utsatt for, for eksempel skader på baksiden eller rammen, fuktskade og tyveri. I tillegg dekkes misbruk på abonnementet opptil 2 000,-.

Hva dekker innbo pluss Gjensidige?

Innbo Pluss dekker uhellskader, for eksempel hvis du mister bærbar PC i gulvet. Uhell dekkes med inntil valgt innbosum i hjemmet, og med inntil 30 000 kroner utenfor forsikringssted i hele verden. Innbo Pluss dekker uhellskader, for eksempel hvis du krasjer eller velter, med inntil 30 000 kroner per skadehendelse.

Hva dekker SWAP Plussforsikring?

SWAP Plussforsikring dekker skade, tyveri og tapt mobil. Er uhellet ute erstatter vi din mobil med en tilsvarende mobil neste virkedag.

Hva dekker Skjermforsikring Telenor?

Skjermforsikring som dekker knust skjerm, og Plussforsikring som også dekker andre typer skader og tyveri/tap.

  • Rask reparasjon. Mobilen blir normalt reparert innen 3 virkedager.
  • Lav egenandel. Egenandel ved første skade kun 300,-/500,-.
  • Enkel skademelding. Meld hendelsen raskt og enkelt på nett.

Hvordan melde mobil stjålet?

Er telefonen stjålet, bør du anmelde tyveriet til politiet. Dette kan du gjøre på nett. Gå til politi.no for å fylle ut anmeldelsen. Politiet kan også få den stjålne mobilen sperret i EIR, et internasjonalt register som sørger for at mobiltelefoner ikke kan bruke eller selges videre.

Hvor mye koster det å bytte skjerm på Samsung?

Se pris på reparasjon av Samsung
MODELL DETALJER PRISER
Galaxy S8 lcd, glass og ramme 2695 kr
Galaxy S8 PLUS lcd, glass og ramme 2795 kr
Galaxy Note 8 lcd, glass og ramme 2995 kr
Galaxy Note 9 lcd, glass og ramme 3195 kr

Hvordan si opp mobilforsikring Telenor?

Ønsker du å avbestille mobilforsikringen din, kan du gjøre dette via vår chatbot Telmi eller ved å ringe kundeservice på telefon 915 09000.

Hva er safe fra Telenor?

Med SAFE kan du surfe trygt på trådløse nett, bli varslet om dine personopplysninger havner på avveie – og få hjelp hvis du blir utsatt for nettsvindel, inkludert ID-tyveri. Bestill SAFE for 129,–/md.

Er det bindingstid hos Telenor?

Bindingsavtale. Har forbruker inngått avtale hvor det gis en økonomisk fordel, kan Telenor avtale bindingstid på opptil 12 måneder, eventuelt i særlige tilfeller opptil 24 måneder.

Hva skal returneres til Telenor?

Utstyr som skal returneres i henhold til garantiordning, skal returneres av kunden innen 30 dager. I motsatt fall vil kunden bli fakturert for utstyret. Telenor kan foreta oppgradering av programvaren i utstyret. Opptak som kunden har gjort vil bli slettet ved reparasjon eller omlevering av TV-opptakeren.

Hvem eier Telenor?

Public float
Telenor / Eier

Hvor mye koster det å ringe Telenor kundeservice?

5-sifrede nummer
Kundeservice 09000
LittBruk, minutt-/startpris 0,39/0,99
FriBruk Fast, BBT Hjemmetelefon, minutt-/startpris 0,00/0,00
FriBruk Fast&Mobil+FriBruk Utland, minutt-/startpris 0,00/0,00
FriBruk Norden, minutt-/startpris 0,00/0,00

Hvordan sende inn klage til Telenor?

Ved klage via EUs klageportal må du registrere følgende e-postadresse i klageportalens klageskjema: telenor.klager@telenor.com.

Hvordan kontakter jeg Telenor?

Her får du hjelp når du trenger det. Ring 915 09000. Åpent alle dager fra 08-20 – på (+47) 915 09000. Samtalen følger ordinær takst for samtale til en mobil.

Leave a Comment